מתי לאחרונה עשית משהו בשביל המשפחה שלך? דרכון אירופאי ליוצאי צפון אפריקה ומדינות הבלקן כביטוח לעתיד

Estimated read time 1 min read

הרצון לאפשר לילדים הזדמנויות לפתח קריירה משמעותית ואף לייצר למשפחה את הביטחון שדרכון אירופאי נותן, מוביל אלפים רבים של ישראלים יוצאי צפון אפריקה ומדינות הבלקן לנצל את חלון ההזדמנויות שנפתח בפורטוגל ולהנפיק להם ולילדיהם הבגירים (מעל גיל 18) דרכונים אירופאים. הנה כל הפרטים.

אתם, ההורים, כבר לא מטפלים בכל צורכיהם היומיומיים של ילדיכם הבוגרים, אך יש עוד דרך עבורכם לסייע  ולהעניק להם "תעודת ביטוח" אשר תבטיח את עתידם בשנים הקריטיות הללו, בהן הם מקבלים החלטות שישפיעו על מהלך חייהם ועתידם. הדרך הזו היא הוצאת דרכון אירופאי – שיאפשר להם לטייל, לעבוד, לגור, ללמוד ולעשות עסקים בכלל מדינות האיחוד האירופי.

מבין הדרכונים והאזרחויות העדיפות על ישראלים, מחזיקות בכתר המדינות השייכות לאיחוד האירופי, המעניקות אזרחות שמאפשרת לגור, לעבוד, ללמוד, לטייל ללא הגבלת זמן וללמוד בלימודים אקדמיים בתנאים שרק המקומיים נהנים מהם. פורטוגל  היא חברה באיחוד האירופי וקבלת דרכון פורטוגלי מאפשרת את כלל היתרונות של אזרחות מדינות האיחוד – כשהליך קבלתו הוא הקל והמהיר ביותר מכל סוגי הדרכונים האירופאים הקיימים.


 לבדיקת זכאות ראשונית ללא התחייבות >>

ואם בעבר, רק ישראלים ממוצא אירופאי יכולים היו לקבל דרכון אירופאי, מטעם המדינה ממנה הגיעו הוריהם או הורי ההורים – חשוב לדעת שכיום דווקא לישראלים שמשפחותיהם יוצאות עדות המזרח יש הזדמנות לקבל, בקלות יחסית, דרכון פורטוגלי – שהוא דרכון אירופאי לכל דבר ועניין.

לימודים אקדמיים ואפשרויות תעסוקתיות נרחבות באיכות גבוהה, ובתשלום מופחת

צעירים שמחזיקים בדרכון אירופאי (דרכון ממדינה שהיא חברה באיחוד האירופי) יכולים ללמוד בכל מדינה ברחבי אירופה ללא צורך באשרה מיוחדת. לעיתים קרובות ניתן ליהנות מסבסוד שכר הלימוד (עד כדי פטור מלא), זכאות למלגות ועוד שלל הטבות המוענקת לסטודנטים באירופה.
האפשרויות האקדמיות, התשלומים הנוחים והחוויה העוצמתית של מגורים בחו"ל לאורך שנות הלימודים – מתאפשרת רק עבור סטודנטים שהוריהם השכילו להנפיק עבורם דרכון אירופאי, כמו למשל דרכון פורטוגלי.

כמו כן, מי שמחזיק דרכון פורטוגלי הוא אזרח של מדינה החברה באיחוד הארופי, משמעות הדבר מבחינת אפשרויות התעסוקה שהוא רואה לפניו – הן מרחיקות לכת.

 

חשוב לבדוק, האם גם אתם תוכלו להעניק לילדיכם מתנה בדמות דרכון פורטוגלי?

התיקון לחוק ההגירה הפורטוגלי נכנס לתוקפו בשנת 2015, ועימו הבשורה עבור יהודים ישראלים שמוצאם מארצות כגון מרוקו, תוניס, אלג'יר (וארצות נוסות בצפון אפריקה), טורקיה, בולגריה (וארצות נוספות בבלקן), הולנד, איטליה, ברזיל וארצות נוספות בדרום אמריקה. פניה לחברה מקצועית המתמחה בטיפול בהליך הוצאת דרכון פורטוגלי היא הדרך הטובה ביותר לברר אם גם אתם ובני משפחותיכם תוכלו ליהנות מיתרונות דרכון אירופאי – כאשר לכלל הטיפול שההליך דורש, הן מול הרשויות בישראל והן מול הרשויות בפורטוגל – החברה דואגת מא' ועד ת'.


לבדיקת זכאות ראשונית ללא התחייבות >>


כדאי להקדים ולהתחיל הליך משפחתי לקבלת דרכון אירופאי

אז איך ניגשים לתהליך? ומאיפה מתחילים? ישנן דרכים רבות לבצע את התהליך – אפשר לגשת עצמאית לתהליך הבירוקרטי, לחקור וללמוד אודותיו ולנסות ולבצעו לבד; וניתן לפנות לאחת החברות המתמחות בעניין. מבין כלל החברות הקיימות כיום, המרכז הישראלי לאזרחות פורטוגלית הוא המרכז המקצועי והמנוסה ביותר בין כלל העוסקים בנושא, כאשר הוא מטפל ברוב המוחלט של בקשות ישראלים לקבלת דרכון פורטוגלי. למרכז הישראלי לאזרחות פורטוגלית מערך מקצועי ומנוסה בארץ ובפורטוגל הכולל מתורגמנים, עורכי דין, נוטריונים, גנאולוגים, פקידים וכמובן מנהל תיק לקוח אישי שמלווה את הלקוח בכל שלבי התהליך עד קבלת הדרכון. הליך הוצאות הדרכון מתחיל רק לאחר בדיקת זכאות ואחוזי ההצלחה קרובים ל-100%. בדרך כלל חולפים כ-18 עד 24 חודשים מרגע הפניה ועד קבלת הדרכון. חשוב לציין שהמרכז הישראלי לאזרחות פורטוגלית מתמחה בליווי הליך משפחתי להוצאת דרכון פורטוגלי (הליך מרוכז לכל בני המשפחה הבגירים).

חשוב לדעת, כי מרגע שהוגשה הבקשה לקבלת דרכון הינכם מוגנים מפני שינויים אפשריים בחוק. מומלץ מאוד להקדים ולהתחיל את ההליך, לנצל את המערך שהמרכז הישראלי לאזרחות פורטוגלית מעמיד לרשותכם ולהבטיח שהבקשה שלכם תקודם באופן המקצועי והיעיל ביותר.

אם אתם יוצאי עדות המזרח, החלו עוד היום את התהליך – עם בדיקת זכאות ראשונית ללא התחייבות. האם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי? 

[contact-form-7 id="974" title="פורטוגל"]

אולי תאהב גם...

More From Author

+ There are no comments

Add yours